Felanmälan

Hur funkar det

För att garanti/reklamation ska kunna åberopas måste ett tekniskt fel föreligga. D.v.s. handhavandefel, rensningar, installationsfel eller yttre åverkan innefattas ej av garanti/reklamation. Debitering utgår då med minst 1 100:-.

Tänk på att det är väldigt viktigt för oss att få veta vilken Modell-/ typ-beteckning produkten som Du felanmäler har (i vissa fall även produktnr och serienr), detta för att Du ska få snabbare service. 

När du har gjort felanmälan via nätet ber vi Dig att inte belasta vår telefonkö. Vi behandlar/besvarar Din felanmälan så fort vi kan, normalt inom två arbetsdagar.

På följande fabrikat får vi ej ta emot anmälningar direkt, utan de måste felanmälas direkt av innehavaren till respektive tillverkare:

  • Franke/Futurum 0912-405 00
  • IKEA 0775-70 05 00
  • Whirlpool 0771-75 15 70
  • Garantgruppen

Felanmälan

Här skickar du in din felanmälan till oss, direkt via nätet.

    Rulla till toppen